Translate

donderdag 13 maart 2014

Tamiya Jagdpanzer IV L/70 Lang 1/35

Beste vrienden het Ardennen projectje waar ik al enkele maanden zoet mee was heb ik nood gedwongen even opzij gezet omdat ik echt de keuze heb moeten maken om de huidige panzer te vervangen,deze doos had ik dus tweedehands aangekocht maar er bleken dus behoorlijk wat onderdelen in de doos te missen om een goede en mooie afwerking te kunnen verzekeren.
Vandaar dat ik dan heb gekozen om de huidige panzer te vervangen door deze panzer van het merk Tamiya de jagdpanzer IV L/70.
Ik wilde ook niet dat al het werk ik in dit project heb gestoken verloren zou gaan,dus heb ik er nog iets heel nuttig mee gedaan,foto's volgen deze week nog!!!!
Toch nog even een foto plaatsen van mijn jagdpanzer IV L/70...






5 opmerkingen:

Panzair zei

A beautiful kit,
do you use some aftermark with your AFV?
Friul, photoedge...

Belgium Diorama World zei

I'm going to use a little PE and further there tracks from friulmodel ...

Thierry Tish zei

Tamiya is altijd een goede keuze Danny!
Have fun!

Thierry

Belgium Diorama World zei

Bedankt vriend maar ik had echt geen andere keuze om naar een nieuwe kit te grijpen,nu heb ik wel het bovenste gedeelte van de vorige panzer gebruikt om een klein vignetje mee te maken super leuk project eigenlijk ga van de week proberen om de eerste foto's hier te plaatsen,en ondertussen zijn we al aan de nieuwe kit begonnen dus werk zat hier!!!!

peter zei

Oeps, dit klinkt alsof je wat wisselstukken tot je beschikking hebt!

Groetjes
Peter