Translate

zondag 5 januari 2014

Update 4.

Beste vrienden eerst wil ik jullie een geweldig 2014 toewensen en alle kijkers die vorig jaar dit blog hebben bekeken van harte bedanken,ik hoop dat ik jullie ook dit jaar weer hier mag ontmoeten!!!
Veel tijd is er niet geweest om in deze drukke maand december de tijd te vinden om verder te werken aan dit nieuw project,bij ons op het werk bij Delhaize was het werken tegen de tijd om alle klanten te kunnen behelpen.
Door tijds gebrek heb ik een beetje gaan spelen met Magic sculp en gaan zoeken hoe ik het beste een paddestoel kon maken,na wat info te hebben gesprokkeld via internet is hier het resultaat.






4 opmerkingen:

peter zei

Ze zien er prachtig uit Danny. Maar net als de echte (als ze er zo uitzien) zou ik ze niet eten! :-D

Groetjes
Peter

Belgium Diorama World zei

Inderdaad peter van deze jongens kunnen we beter afblijven als niet dagen op de wc willen zitten!!!

Thierry Tish zei

Hey Danny,

Niet mis die paddenstoelen! Hoe groot zijn ze in vergelijking met zo'n 1/35 ste figuurtje

Thierry

Belgium Diorama World zei

Ik ga deze paddenstoelen gebruiken om een echte Ardennen sfeer te creëren ze zullen vooral in het oog springen tussen de struiken en takken die op de grond liggen,dan zijn ze zeer goed bruikbaar.