Translate

zaterdag 21 juli 2012

We zijn gestart..

Vandaag even de tijd gevonden om van start te gaan met de loopwielen van dit voertuig veel heb ik niet gedaan wand voor het eerst is de Zon daar en dit word profiteren voor zolang het duurt natuurlijk...
Toch wil ik eerst even vermelden dat ik aangenaam verrast ben over de kwaliteit van deze kid ,Tristar heeft zelfs rubber voorzien op de loopwielen om het realisme te verhogen.
Je zo het haast niet denken maar de loopwielen bestaan uit 6 verschillende onderdelen en zijn van genoeg details voorzien.



3 opmerkingen:

Thierry Tish zei

Tristar maakt echt kits van heel goede kwaliteit met veel details!
Ik zie dat je schaden op de rubber banden hebt aangebracht... NIIIIICE!

Belgium Diorama World zei

Inderdaad Thierry er zat op het rubber van de loopwielen een beetje plastic braam die heb ik verwijderd met een fijn schuurpapiertje vandaar dat er al vanzelf een beetje schade ontstaat net genoeg maar zeker niet overdreven...

peter zei

Ziet er goed uit. Die rubber banden zijn zeker een surplus!

Groetjes
Peter
http://peterscave.blogspot.be/