Translate

zondag 8 juli 2012

Update 3.

De zomer hier in België laat het weeral afweten regen regen en nog eens regen,dus tijd genoeg om een beetje verder te werken aan mijn projectje.
Het Tamiya figuurtje leek me toch niet echt een goed keuze dus ben ik op zoek gegaan naar een plaats vervanger niet zo'n gemakkelijke opdracht maar niet getreurd ik heb er eentje zelf moeten samen stellen uit verschillende onderdelen uit mijn reserve doos natuurlijk hier en daar wat aanpassingen moeten doen met Magic Sculp als ook de paratroeper is op deze manier vervaardigd...
Aan het voertuig heb ik de kanon mantel voorzien van de nodige indicatie nummers voor dit werkje gebruik ik de nr's die je vind op de gietarmen van de kit zelf...
Lasnaden zijn toegevoegd en afgewerkt waar nodig was,verder is er een beetje gewerkt aan de boom die het Ardennen gevoel moet opwekken.
En eindelijk zijn de nieuwe beweegbare tracks gearriveerd.. 

















8 opmerkingen:

Thierry Tish zei

Mooie upgrades aan de tank en goede interactie tussen de twee figuurtjes!!!

Belgium Diorama World zei

He Thierry bedankt om even langs te komen,het was inderdaad even zoeken om de goed interactie te vinden voor deze twee figuren ik ga nog een derde aan toe voegen maar deze zal dan naast het voertuig geplaatst worden en ook deelnemen aan het gesprek...
Vriendelijke groet en up naar de volgende update...

Nico zei

Yo Danny,

Aha, ik dacht al, tis daar stil...maar de reden komt uit.

Prima vorderingen! De layout komt tot leven.

Greetz Nico

Belgium Diorama World zei

Bedankt Nico voor deze mooie opmerkingen...

peter zei

Yep, ziet er steeds beter uit! Knap hoe je die figuurtjes hebt samengesteld. Moet ik niet eens aan denken ;-).
Die nummers komen van de gietramen? Dat moet ook een intensief werkje zijn?

PS: de sneeuw ziet er prima uit! (grapje! :-D)

Groetjes
Peter
http://peterscave.blogspot.be/

Belgium Diorama World zei

He Peter bedankt,om de nummers van de gietrarmen te krijgen heb je een zeer scherp mesje nodig en wat geduld dan lukt het zonder te veel al problemen.

Eigenlijk geen slecht idee Peter om sneeuw toe te voegen maar de tijdsperiode die ik gebruik was er nog geen sprake van sneeuw..

Thierry Tish zei

Nog geen sneeuw maar veel modder als ik me niet vergis!
: )

Belgium Diorama World zei

Zeer goed opgemerkt Thierry...