Translate

vrijdag 11 mei 2012

Het startschot is gegeven...

De eerste stappen zijn gezet en ik ben begonnen met het ontwerp van de ondergrond dit is natuurlijk nog geen definitieve resultaat het is gewoon om een idee te verkrijgen of het plaatje wel gaat kloppen.
De basis is gemaakt van  expanded polystyrene of gewoon piepschuim zoals we dit allemaal wel kennen en gaat afgewerkt worden aan de zijkanten met balsahout dat netjes  zwart word geschilderd.
Vooraan heb ik de grond iets laten afhellen en achteraan heb ik voor een verhoging gezorgd.
Ik heb dit bewust gedaan om op deze manier een diepte beeld te creëren.
Om dit aspect nog meer te benadrukken ga ik voor de verhoging werken met een schitterende boom,deze is afkomstig van de wortels  van een struik die we onlangs in onze tuin hebben verplant.
Je zal zonder twijfel opmerken dat er enkele blauwe cirkels zijn aangebracht op de ondergrond deze hebben als dienst om de juiste/beste positie te bepalen voor de figuren in totaal zal ik zeven figuren gebruiken uiteraard kan ik hier nog alle kanten wat bijsturen waar nodig is.
De hoofdjes ga ik vervangen en heb gekozen voor de die van Hornet Models,verder wil ik even Tish bedanken voor de geweldige info die mij is bezorgd...






 

 
 

Geen opmerkingen: