Translate

zaterdag 9 november 2013

Update 2.

We hebben even de tijd genomen om ons blog in een nieuw jasje te steken en ik hoop dat de nieuwe lay-out in de smaak mag vallen.Nu we alle wielen hebben kunnen afwerken zijn we gestart met de achterzijde van onze panzer,na het grondig bestuderen van het bouwplan (wat achteraf wel echt nodig was) kon men sommige zaken moeilijk volgen omdat ze gewoon ontbraken of niet aanwezig of volledig misvormd waren in de kit.
Zo heb ik de achterzijde moeten door zagen waar de uitlaten zich bevinden omdat deze gebogen was en niet paste op de romp,al bij al is me dit heel goed gelukt en is er bijna niets meer van te merken.
Morgen gaan we lasnaden aanbrengen op de uitlaten maar die foto's zijn voor later.



















 

7 opmerkingen:

Phil zei

Looking good!

Motorsport Modeller zei

Look forward to watching this one, the base looks great with the shaped sides. Nice start.

Belgium Diorama World zei

Thanks friends!!!

Thierry Tish zei

Op de goeie weg Danny!
Kom je dit jaar naar BSMC in december?

Thierry

Belgium Diorama World zei

Ik zal daar van de party zijn we zullen verder wel afspreken ...

Thierry Tish zei

OK! Geen probleem maat... ge moogt op mij rekenen!

Thierry

peter zei

Ziet er goed uit Danny! En voor elk probleem is een oplossing, zoals jij nu laat zien!
Mooie slee op wielen! :-D

Groetjes
Peter