Translate

dinsdag 4 juni 2013

Update 5.

Ok jongens het werd weer even tijd om een update te laten zien van de vorderingen die ik heb gemaakt met dit project.
Het enige dat nog geen kleurtje heeft gekregen is het putdeksel,uit de pijpleiding zal ik nog een beetje water laten uitlopen om wat leven er in te brengen.
De blauwe deur heb ik achterwege gelaten want die belemmerde op vele momenten het volledige zicht het is wel de bedoeling dat de ogen van de kijkers het gehele project afspeuren en niet enkel gaan kijken naar de blauwe deur.
Ik hoop hier toch een beetje een idee te geven in welke richting ik met dit project wil gaan!!!!
Eerst was ik van plan om 4 figuren hier aan toe te voegen bij nader inzien heb ik dit beperkt tot 3,tussen het puin zal ook een beetje gras worden gezet om het idee te creëren dat deze fabriek al jaren is verlaten.
Geniet van de vele foto's en tot de volgende update dan!!!!
























3 opmerkingen:

Unknown zei

This rust is perfect! It really shows how used the scene was and it really gives a dramatic atmosphere! :)
Alex!

Belgium Diorama World zei

Tanks Alex...

Thierry Tish zei

WAOUW maat! Deze setting is echt de max! Zelfs als deze nog niet compleet af is ziet je onmiddelijk dat hij veelbelovend is!
Super Danny! Ik ben benieuwd om de figuurtjes te zien!

Thierry