Translate

dinsdag 9 april 2013

Update 3.

Hier zijn we weer met een kleine update jongens,ik heb me vooral bezig gehouden met het vervaardigen van het buizenstelsel dat aan de muur moet komen,het was wel een beetje uitmeten en nog is meten om het geheel mooi over te laten komen en te laten passen met de silo..
Ik heb ook even een klein totaal beeld genomen van de muur en de silo samen,ben er best fier op...
Er is ook een beetje gras op de muur neer gezet zo krijg je het idee dat het gebouw waar dit alles afspeelt er al een behoorlijke tijd verlaten bij ligt..

















11 opmerkingen:

Panzair zei

hi,
great rust effect...

http://panzair.blogspot.be/

cheers

Belgium Diorama World zei

Thanks my friend!!!!

Thierry Tish zei

Hey Danny dit is schitterend werk maat! Het ziet er heeeeeeeeel realistisch uit!!! Hoeveel figuurtjes ga je op dit vignette'je gebruiken?

Thierry

Belgium Diorama World zei

Hé Thierry ik ga aan dit tafereeltje 4 figuren toevoegen deze heb ik al zorgvuldig uitgekozen en zijn afkomstig van Dragon,maar ik ga waarschijnlijk de hoofdjes wel aanpassen.

Unknown zei

Really nice, Danny!
Keep going! This is turning out good! :)
Alex!

Belgium Diorama World zei

Hi Alex thanks friend...

Nico zei

A rusty job!!!

Nico.

Belgium Diorama World zei

Inderdaad Nico heb men handen hier behoorlijk mee vol gehad,ben ondertussen gestart met het vervaardigen van de rommel en het maken van de houten paletten foto's zijn voor later jongens...

Pascal maquette ww2 zei

very good job and great effect

Phil zei

Very nice! Rust effect is great!
Phil.

Belgium Diorama World zei

Thanks Phil!!!