Translate

vrijdag 23 november 2012

Update 9..

Hier zijn we dan weer met een kleine update jongens,ik heb ondertussen de piano volledig afgewerkt en zijn vaste plaats gegeven op het vignette wat het puin betreft was het behoorlijk goed nadenken om alles op een realistische manier te kunnen weergeven ik heb maar een oppervlakte van 7op7 cm om te werken dus alles wikken en wegen was dan ook de boodschap hier...
Nu ga ik alles weer even aan de kant zetten zodat al het gedane werk rustig kan uitharden...











7 opmerkingen:

Thierry Tish zei

Hey Danny! Ik vond al dat het al lang duurde voor dat je nog iets op je blog liet zien : )
en hier is het... Prachtig werk man! Deze vignette'tjes zijn echt je ding!

Er is binnen 2 week een show in Putte (http://www.bsmc.be/). Kom je langs?

Thierry

Belgium Diorama World zei

Ik ga echt mijn best doen om dit af te krijgen op twee weken moet dit wel lukken denk ik....

Thierry Tish zei

Hey leuk dat je gaat zijn. Doe je mee aan de wedstrijd? Ik ga er op zondag zijn. Misschien kunnen we er een pintje (of iets anders) samen drinken?

Belgium Diorama World zei

Zeer goed idee zondag zal ik zeker aanwezig zijn....

Thierry Tish zei

NIIICE! Tot dan!

Thierry

peter zei

Ik zie dat alles "netjes" op zijn plaats is geraakt! Ziet er prachtig uit!

Groetjes
Peter
http://peterscave.blogspot.be/

Belgium Diorama World zei

Binnen kort zal ik de eind foto's laten verschijnen...