Translate

vrijdag 4 mei 2012

Update 2

Ok jongens hier is dan een kleine update,ik ben gaan testen hoe ik op een goedkope manier palmbladeren kan maken die ik nodig heb om boven op de pillbox te leggen om alles te camoufleren.
Nu heb ik bij ons in het park blaadjes gevonden die ik perfect hier voor kan gebruiken ik kleef ze met lijm op een dunne koperdraad in de vorm van een palmblad daarna worden ze ingekleurd met Vallejo Olive Green 967 om een beetje op te lichten voeg ik een beetje wit toe.
Je kan zelf naar eigen keuze kiezen/bepalen hoeveel blaadje je toevoegt om de bladerdikte te bepalen.
Er zijn er nog maar een twee tal gemaakt dus hoe er rekening mee dat dit niet je juiste effect geeft dat ik wil bereiken,ik moet er nog enkele toevoegen om het gewenste resultaat te behalen en je moet ze natuurlijk goed op elkaar afstemmen om ze mooi in elkaar te laten passen om een goede dikte te verkrijgen.








4 opmerkingen:

Andre Teppers zei

Hoi Danny,

De palmbladeren komen echt overtuigend over, netjes gemaakt. Als ik de blaadje die je gebruikt hebt zo zie dan hadden ze veel weg ven rosmarijn. Cheers, André

Belgium Diorama World zei

Bedankt André,heb er nog enkele te doen...

Captain Richard's miniature Civil War zei

Nice stuff, Danny

Belgium Diorama World zei

Thanks Richard...