Translate

maandag 26 maart 2012

Update 7

Hier zijn we dan met een kleine update veel is er ondertussen niet gebeurd waarschijnlijk zal het uitstekende weer hier wel de oorzaak van zijn,maar een update is een update...
Zoals men weet of geregeld kan opmerken op foto's vind men steeds hier en daar enkele waterplassen terug in oude of vernielde fabrieken,dit belangrijk element ben ik dan ook niet vergeten toe te passen op mijn kleine vignette.
Voor het water na te bootsen heb ik gekozen voor het product van Vallejo Still Water,je kan er nog altijd een beetje acrylverf bij doen om het water van een kleurtje te voorzien.
Hier op de foto lijkt het water wat aan de groene kant te zijn maar dit komt enkel door het kunst licht waaronder de foto is genomen...







4 opmerkingen:

peter zei

De kleur van het water is me net iets te groen of veranderd dit nog bij het drogen. Het lijkt nu meer op slijm. Ik veronderstel dat je ook nog iets aan die buis gaat doen. Ziet er net iets te netjes uit.

Groetjes
Peter
http://peterscave.blogspot.com/

Belgium Diorama World zei

Ik denk dat de groene schijn komt van het fototoestel,aan de buis word inderdaad nog gewerkt...

peter zei

Ik blijf het volgen Danny ;-)

Groetjes
Peter
http://peterscave.blogspot.com/

Captain Richard's miniature Civil War zei

great stuff, Danny