Translate

dinsdag 6 maart 2012

Update 1

Hier is dan de eerste update,ik ben bezig geweest met het maken van de buizen je je overal ziet lopen in de meeste fabrieken deze zijn vervaardigd uit verschillende strips van Evergreen.
Vervolgens aan elkaar gezet met gewone modelbouw lijm van Tamiya,na het goed uitharden van de lijm is alles in een grijze primer gezet.
De volgende stap is de buizen in hun eerste basis kleur te zetten met de AB de kleur die ik hier voor heb uitgekozen is NR 870 van Vallejo.
Na voldoende uitharding kan het verweer proces beginnen...







1 opmerking:

peter zei

Goed dat je er bij verteld wat het moet voorstellen, anders zou ik het niet gezien hebben.
Wat ik mij afvraag, bestaat dit ook in schaal 1/72? Het ziet er goed uit!

Groetjes
Peter
http://peterscave.blogspot.com/