Translate

dinsdag 31 januari 2012

Update 2

Hier zijn we dan weer met een kleine update van het figuurtje,echt zoveel is er niet gebeurt maar toch wel de moeite om het niet ongemerkt te laten voorbij gaan...
Voor de basis kleur heb ik gekozen voor Green Grey 886 van Vallejo wederom zeer verdund aangebracht in verschillende laagjes en na een nachtje alles te laten drogen ben ik begonnen met de eerste highlights aan te brengen wederom zeer verdund in een verhouding van 1/10,in het begin ga je zeer weinig merken maar na enkele laagjes en veel geduld komt het eerste resultaat tevoorschijn...








2 opmerkingen:

peter zei

Ziet er zeer goed uit. Dat gezicht is juist perfect geschilderd. Schaduw op het figuurtje krijg jijj dus door verschillende verdunde lagen verf aan te brengen. Dit moet ik op mijn 1/72 figuurtjes toch ook eens proberen, in plaats van een wash.

Ik kijk uit naar de volgende stappen!

Groetjes
Peter
http://peterscave.blogspot.com/

Belgium Diorama World zei

Inderdaad Peter als ook met de highlights de zelfde stappen ik verdun men verf dan 1/6 hou er wel rekening mee dan je het juiste effect maar na enkele laagjes gaat zien...