Translate

dinsdag 29 november 2011

Update 15

Vandaag heb ik me bezig gehouden met het bovenlichaam van mijn figuurtje te schilderen en het hoofdje te plaatsen.
Aan dit bovenlichaam heb ik ongeveer een 5-6 uurtjes werk gehad en ben toch zeer tevreden over het resultaat..
Alles is geschilderd met acryl verf van Vallejo,na veel twijfel heb ik toch niet gekozen om een cammo schema toe te passen,de reden hier voor is te weinig info over de gebruikte uniformen.
Nu rest er me alleen nog om alles goed laten uitharden en na enkele dagen te starten met de broek...






4 opmerkingen:

peter zei

Ik wou dat ik het talent had die jij hebt. Die gezichten net echt! Ga door ik geniet hier echt van!

Groetjes
Peter
http://peterscave.blogspot.com/

Belgium Diorama World zei

Bedankt vriend...

Andre Teppers zei

Danny dat figuur schilderen gaat je steeds beter af!!!!

Cheers,
André

Belgium Diorama World zei

Inderdaad André en dat is dan ook de redenen dat ik nog alleen kleine vignetjes ga maken met figuren...