Translate

zondag 13 november 2011

Update 12

Vandaag eens wat tijd gestoken om een mooi evenwicht te vinden tussen figuren en diorama zodat alles op de juiste manier is verdeeld.
Deze twee figuren die ik hier gebruik zijn nog niet geschilderd of afgewerkt met uitrusting in totaal zal ik gebruik gaan maken van drie figuurtjes...

Ik steek hier wel wat tijd in om toch op zoek te kunnen gaan naar de mooiste/beste setting,voor mij wel een belangrijk ogenblik zo verkrijg je een goed idee hoe het eind plaatje er ongeveer gaat uit zien.
Nu zijn we nog niet echt heel zeker dat dit de uiteindelijke keuze zal zijn maar er is dan toch een begin waar je verder mee kan opbouwen.

Verder heb ik enkele foto's genomen om jullie een idee te geven over welke figuren het we hier hebben..







4 opmerkingen:

Sergey Popovichenko zei

Stunning work with small household items at the vignette! My respect for your work!

Belgium Diorama World zei

Thanks Sergey...

Paco Sánchez zei

Fantastic diorama ... is all so perfectly messy .... and that is so difficult .... Congratulations !!!!!!!

Belgium Diorama World zei

Thanks Paco...