Translate

donderdag 25 augustus 2011

The end,May 1945...

Dit is de naam van mijn volgend diorama,zoals mijn vorige project speelt dit verhaal af aan het Oostfront aan het einde van WW2.
Ik ben met de eerste werkzaamheden al gestart en dit was het uittekenen van de houten schuur deze heb ik vervaardigd uit hard karton en balsa hout om daarna het hout te behandelen met een kleine fijne koper borstel om de nerven van het hout op 1/35 te behouden.
In gedachte moet de schuur er echt heel verweerd uitzien zodanig dat bijna alle verf is vergaan maar nog wel net zicht baar is maw een schuur die heel wat te leiden heeft gehad in weer en wind,dit ga ik proberen na te bootsen met het wel gekende microschilderen.
Verder heb ik gekozen voor figuren van het merk Dragon Gen 2...











Geen opmerkingen: